2 Replies Latest reply on Nov 25, 2013 11:27 AM by Fabian_Intel

Desktop board dz68bc

Ruperto

tengo una motherboard dz68bc, y mi pregunta es la siguiente:  mi fuente de poder tiene un conector de alimentación al cpu de 2 x 4 pines, el cual tiene 4 cables amarillos por un lado y 4 cables negros por el otro, como en la foto 1, y en el manual de la placa viene como en la foto 2, cables, amarillo, negro, amarillo, negro, por un  lado y lo mismo por el otro. como aquí: Desktop Boards — Conexión de abastecimiento de energía a la placa , puedo conectarlo asi, o tengo que modificar la ubicación de los cables de mi conector de mi fuente.?

• 1. Re: Desktop board dz68bc
          kevin_intel

Hi Ruperto,

The support in this community is provided in English only.

In regards to your question, there should not be a problem when connecting the Power supply to your board since those devices already come with the correct and standard configuration for the boards in the market.

• 2. Re: Desktop board dz68bc
            Fabian_Intel

Ruperto,

You can use the 2x4 connector of your power supply and connect only the half of the connector to the 2x2 conector that comes with your board. It is not the recommended way to do it but it should work.

The connector in your motherboard was designed to fit one way only, so you will discover which half of the 2x4 connector will fit.