3 Replies Latest reply on Mar 21, 2013 9:35 AM by sylvia_intel

DX58SO2 con el tema de la garantía

yosoylindo

Hace poco he adquierido el este hermoso mother, y tiene un problema, los dos slot del memoria centrales no funcionan, y me di cuenta que tiene 2 pines doblados pero el mother sigue funcionando de lo mas normal, ahora la cuestion es.

De quien es la culpa porque cuando me lo entregaron esta cerrado en su caja como corresponde, llego a mi casa ya era de noche y comienzo a emzablar a esta obra de arte (tambien tengo DX58SO), cuando termino de ensamblar todo me dio cuenta que solo los dos slot centrales de memoria no funcionan 1 NEGRO y 1 AZUL, lo que restan los 2 zaules y los 2 negros funcionan a la perfeccion, y todo funciona normalmente, pero solo no me funcionan los slots del medio, resumiendo, la cosa es asi, al sacar el micro del socket, me doy cuenta que hay 2 pines dañados, no estan cortados, estan doblados, y mi duda es si vino así o los doble yo, porque el vendedor me entrego el paquete cerrado como corresponde, asi que no sabemos de quien es la culpa, por eso es la duda con el tema de la garantía.

Desde ya se agradece su pronta respuesta

• 1. Re: DX58SO2 con el tema de la garantía
          sylvia_intel

Hello Yosoylindo,

Please note that the support we provide is please note that we provide English support. Please post in English language to better assist you.

Regards,

Sylvia

1 of 1 people found this helpful
          • 2. Re: DX58SO2 con el tema de la garantía
            yosoylindo

I recently this beautiful adquierido the motherboard, and have a problem, the two central memory slot not working, and I realized I have two bent pins but the mother continues to function as normal, now the question is.

Whose fault is it that when I handed in the box is closed properly, priate I got home it was dark and I start emzablar this artwork (also I have DX58SO), when I finish assembling everything I realize that only the two central memory slot not working 1 1 bLACK and bLUE, which subtracted 2 blue and 2 black work perfectly, and everything is working normally, but I just do not work the middle slots, in short, the thing so, to make the microprocessor socket, I realize that there are 2 pins damaged, are not cut, bent, and my question is whether or wine and double me, because the salesman handed me the package properly closed, so we do not know who is to blame, so the question is the subject of the guarantee.

From already thank your prompt response.

Sorry for my bad vocabulary (if something is not understood), is not much English.

• 3. Re: DX58SO2 con el tema de la garantía
              sylvia_intel

Hi Yoyoylindo,

If you purchased this board less than 1 month ago, our recommendation will be to go back to the place of purchase and exchange the product.

If the unit was purchased more than 1 month ago you would need to get in touch with our contact support team to follow up.

The following link will provide you the phone number you must call http://www.intel.com/p/en_US/support/contactsupport