1 Reply Latest reply on Jul 3, 2018 3:01 PM by Intel Corporation

qual placa de video devo colocar no meu computador ?

vstds

Boa tarde a todos! Em meu computador tinha uma placa de vídeo, mas infelizmente queimou e agora eu não sei qual placa eu devo colocar, pois não tenho conhecimento sobre essas coisas. Eu quero colocar uma placa de vídeo com um custo menos elevado, mas com a capacidade de rodar jogos nela, como por exemplo, GTA V entre outros.

Estarei deixando um anexo abaixo contendo as configurações do meu computador.

file:///C:/Users/vstsi/Downloads/Detailed-System-Report.html

• 1. Re: qual placa de video devo colocar no meu computador ?
          Intel Corporation
          This message was posted on behalf of Intel Corporation

Thank you very much for sharing your issue with the Intel Communities Team, vstds. I will be more than glad to assist you.

In this case, for you to get better information about the compatibility of discrete graphics cards, please get in touch with HP* Support which is the Original Equipment Manufacturer (OEM) of your motherboard. They can tell you for sure if it is possible to replace the graphics card and provide you with some recommendations.
          Please understand that we did not design you motherboard, therefore, we can not tell which GPU will be compatible with your system.

Antony S.