9 Replies Latest reply on Sep 6, 2016 6:41 PM by Intel Corporation

My intel(r) Graphics control panel won't open

Crunchy_Toast

Hello,

I had to reset my laptop to the state, that every program was deleted and i kept my files.
      After doing all the updates in windows 8 to upgrade to windows 8.1, i got the issue that my Intel(R) HD Graphics Control Panel won't open.
      I checked the drivers and it says there are no updates for it. So right now i am kind of stuck on this problem, cause i want to use my laptop on my tv, but i can't calibrate the resolution to the right size.

Thanks, i hope that anyone can help me!

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________

Hallo,

Ik moest mijn laptop resetten op de manier, dat alle programma's die ik had gedownload weg werden gehaald en ik al mijn bestanden overhad.
      Nadat ik alle updates had gedaan om van windows 8 naar windows 8.1 te updaten, kreeg ik de probleem dat ik de Intel(R) HD Graphics Control Panel niet meer kon openen.

Ik heb gekeken of ik de drivers kon updaten, maar er stond dat er geen updates voor waren. Dus ik zit hier nu een beetje vast, want ik wil mijn laptop op de tv gebruiken en kan nu de resolutie niet goed krijgen.

Alvast bedankt en ik hoop dat iemand me kan helpen.