3 Replies Latest reply on Mar 10, 2011 8:31 AM by

Intel Isleton D946GZIS no sound drivers, no tengo sonido

keytaro

English

hi, i've an Intel motherbouad Isleton D946GZIS , few days ago , i've been sounds problems , i can't hear anything when i try to listen to music or watch a video, the error is: bad direct sound driver 88780078, the error said to me to install a proper driver.

i re-installed Sigma Tel Audio, but it didn't work

i did the intel drivers scan, and it said my sound driver is working good...

now i don't know what to do, i need help

what driver i've to download and where, or what driver i've to use , or what should i do ?

thanks.

Español

buenas, tengo una tarjeta madre                                                       Intel Isleton D946GZIS , hace poco empeze a tener un error sobre el sonido a la hora de oir musica o ver videos

el error es: bad direct sound driver 88780078, el cual me pide instalar los drivers adecuados.

re instale el Sigma Tel Audio que venia en un disco con mi pc, pero no funciono.

ahora estoy buscando los drivers pero no los encuntro , hize el escaneo de drivers de la pagina de intel, pero me dice

que los drivers de sonido estan al dia...

necesito ayuda, cual es el driver que tengo q descargar e instalar o que debo hacer ?

gracias.